2010年2月14日星期日

新年快乐 ~ 恭喜发财

在这里祝大家新年快乐,恭喜发财!!!

愿你们的愿望能成真,有一个快乐的虎年。

一年之计在于春,在新的一年开始,我们可以尽快开始计划我们的个人理财方案,从而更快的达成我们的财务目标。

我有一段时间没有更新这部落格了。但是,在新的一年里,我会继续写我的部落格,和各位分享我对于个人投资理财方面的知识和心得。所以,留意这部落格的更新,也欢迎各位通过评语回复我并进一步互相讨论。

在这里,再一次祝各位,新年快乐。。。恭喜发财!!!

1 条评论:

MakeMoneyInStocks.net 说...

Hey
sory to write to you like this, but i could not find the contact form. I really like your blog and i was wondering if you would maybe like a link exchange with my website www.makemoneyinstocks.net . My site has many good articles and gets over 40.000 different visitors per month. I think we would both benefit out of this exchange alot. We would get higher position in search engines and many new visitors from each others investment sites.

Well please let me know on admin@makemoneyinstocks.net . I would really like a link exchange with your blog (I like it alot).

Thank you in advance for your reply.

Cheers,
Matt